Tuesday, June 16, 2015

APAKAH ITU FURMON KRIM?

FURMON ialah sejenis krim sapuan yang diperbuat daripada bahan semulajadi tanpa kesan sampingan. Cuma sapu 3kali sehari 3 jari bawah pusat. Ia berfungsi sebagai penggalak dan penstabil hormon dalam badan yang dapat bertukar menjadi hormon progesterone yang mampu meningkatkan kesuburan, mengatasi sengugut, period tak teratur, rahim tak kuat dan lain2.

Krim FURMON mengadungi bahan AKTIF seperti Estrak Keladi Liar iaitu tumbuhan yang banyak didapati di AMERIKA UTARA. Ia mengandungi bahan saponin diosgenin yang boleh ditukarkan menjadi hormon progesteron apabila berada dalam tubuh manusia.

Estrak KELADI LIAR telah banyak digunakan oleh puak orang Asli Amerika untuk membantu wanita melegakan senggugut, dan meredakan masalah berkaitan dengan menopause. Malah ia jugak digunakan untuk rawatan kesuburan.

Dr Zubaidi menyatakan bahawa Hormon Progesterone yang dibekalkan dalam krim hormon mungkin dapat membantu mereka yang mengalami ketidaksuburan dan membantu mereka yang sering keguguran di awal kehamilan.







Untuk konsultasi secara percuma sms/ whatsapp saya 0127483550. Tiada paksaan untuk membeli. Semoga ini adalah usaha terbaik kami membantu anda yang ingin hamil. 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...