Tuesday, June 23, 2015

promosi ramadhan furmon cream 2015


Assalamualaikum.. first of alls saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat menyambut bulan ramdahan.. dan semoga ramdahan kita kali ini lebih membawa keberkatan. Sekalung2 tahniah juga kepada semua cussstomer dan pengguna furmon cream dari pihak saya sendiri.. Kadang2 ada yang messg saya sampai menitik air mata apabila disahkan positif hamil. Tahniah dan tahniah saya juga antara orang yang paling gembira selepas anda. itulah satu2 nya anugerah yang tiada harganya dari ALLAH S.W.T.

Sebenarnya saya x nak cakap banyak mengenai kelebihan furmon. kerana umum mengetahui kahsiat dan kebaikkan furmon. Tiada keraguan apatah lagi kesan sampingan... just kesan nya... anda akan dapat zuriat.. lagi bnyak sapu.. lagi bnyak zuriat.. he2.. 


ok kali ni hq ada buat promosi sempena ramdhan untuuk tahun 2015 di mana setiap pembelian furmon akan mendapat 1 ketul sabun ammorea .. ha.. harga bagi satu ketul sabun ni rm48 tau.. 

tau x apa fungsi sabun yang u alls akan dapat hadiah sempena pembelian dalam bulan ramadhan ni?? 

jom grab sini-: 








KEBAIKKAN SABUN AMOOREA:-

1) Mencerahkan kulit 
2) menghaluskan pori2 kulit 
3) menghilangkan black head
4) memutihkan kulit 
5) mengatasi msalah jerawat 
6) menghilangkan kesan parut 
7) celah kedutan 

banyakkan kelebihan sabun amooera yang diberikan dalam set gift promo furmon ni.. so u alls saya harap cepat2 dapatkan sabun percuma ni sebelum 16 hb 7 ye.. 
1 set terdiri daripada, satu furmon cream , satu ie lotion dan satu sabun amooera



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...